15 Ekim 2015 Perşembe

Güney Amerika Gezisi


Gezimi Mart ayında Vakıfbank kredi kartlarının seyahat özelliğini bitireceğini duyurduğunda kısa sürede planlayıp, Sao Paulo biletimi 600 puan + 500 tl ile aldım.

Diğer konularda anlatacağım 600 puanın maliyeti 300 tl yi bile bulmuyor.

22 gün süren gezi için yol parası hariç 3000 tl harcadım yaklaşık olarak.

Bu fiyata tüm harcamalarım dahildi. Tatil süresi kısa olduğu için çok ekonomi yapmak istemedim, ama siz bu tutarı daha da aşağı çekebilirsiniz.

500 tl yanına 1500 tl de Peru - Rio bileti için verdim. Bunu önceden planlamış olsam kart kampanyaları ile alabilirdim.

Brezilya - Paraguay - Bolivya - Peru sonra tekrar Brezilya rotasını izledik.

Paraguay'da 1 gece, diğer ülkelerde 1 er hafta kaldık.

Özel sektörde çalıştığım için, kurban bayramıyla birleşirip 22-23 gün yapabildim izni. Ama fırsatı olanlar kesinlikle 5-6 hafta ayırsın bu rota için. Hatta Brezilya'dan Arjantin'e, Bolivya'dan Şili'ye de geçebilirsiniz. Bolivya ve Peru'yu tavsiye ediyorum kesinlikle. en az 10 gün ayırarak gitmenizi tavsiye ederim.

Çantanızı hazırlarken gereksiz olabilecek hiç bir eşya almayın. Bazen saatlerce sırtınızda kalabilecek çantanız. 10 kg ı geçmesin mümkünse, ve bir de normal sırt çantanız olsun. Ayakkabı olarak ben hafif ve rahat olmasın için spor ayakkabımı aldım ama profosyonel dağcı ayakkabılarından alın isterseniz. Yağmur, çamur olabiliyor bazen ve bu ayakkabılar çok kullanışlı olmuyor. Çantanın dışına kaplaması için yağmurluk alın dışına, hem de kirlenmesini önlüyor.





Şu sıraya göre yazılarımı takip edebilirsiniz.

Brezilya gezi yazısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder